Grasrotandelen

Hvis det er sånn at du har spillekort fra Norsk Tipping, og sender inn din lottokupong, tipping eller noe sånn…. og kanskje ennå ikke har registrert deg som grasrotgiver – ja, da håper vi at du registrerer deg så snart som mulig, og aller helst at du velger Sandefjord Teaterforening som din grasrotmottaker. Skulle du angre på det kan du når som helst bytte grasrotmottaker.
  • Det er helt gratis å registrere seg som grasrotgiver, eller bytte grasrotmottaker.
  • Du får ikke mindre gevinst, eller betaler noe mer ved innlevering av kuponger om du er grasrotgiver.
  • 5 % av det du spiller for går rett til din grasrotmottaker.
  • Vi kan ikke se hvem som er våre grasrotgivere, ei heller hvor mye den enkelte spiller for eller får i premie.

SLIK REGISTRERER DU DEG SOM GRASROTGIVER TIL SANDEFJORD TEATERFORENING
Hos kommisjonæren:
Ta med deg spillekortet ditt og si at du vil registrere deg som grasrotgiver til Sandefjord Teaterforening. (Organisasjonsnummeret er 979 427 360 hvis de spør).

Det er også mulig og registrere seg som grasrotgiver via www.grasrotandelen.no eller www.norsk-tipping.no eller via Norsk Tipping Mobilspill.